با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
عکس جدید اینستاگرام در تاریخ 17 اسفند...

اسلایدر

تاريخ : شنبه 17 اسفند 1392برچسب:عکس اینستاگرام, | 23:25 | نویسنده : معین کریمی

یک ویدئو در تاریخ 21 اسفند اضافه شد!

تاریخ انتشار: 17/12/92

 

تاریخ انتشار: 21/12/92

لینک مشاهده ی آنلاین (کلیک کنید)

لینک دانلود


- تراوین

نظرات شما عزیزان:

fatemeh*
ساعت15:11---19 اسفند 1392
تو اخرین اجرایی که قبل اسفند ماه بود (یاشایدم اوایل اسفند)که تو تهران برگزار شد اجرا کرد اهنگ باورکنمو....شنیدم تو اینستا ارش و فیس وب سایت هواداران محسن یگانه و فیس ارش گذاشتنش این کلیپو ولی میگن رو سایت به برخی دلایلی که فکرکنم بدونی نمیشه گذاشت

اگه گیرش اوردی حتما بگو ممنون
پاسخ:دوست عزیز من اینستای آرش رو چک کردم آهنگ باور کنم که نبود ولی آهنگ های دیگه بودش و هنوز وقت نکردم فیسبوک رو چک کنم اگر تو فیس باشه سعی میکنم براتون بذارم


fatemeh*
ساعت19:24---18 اسفند 1392
اقا یه بار دیگه تشکر ویژه ...چون الان تا6 صفحه قبلو دیدم خدایی خیلی از مطالبی که گذاشتیو دنبالشون بودم و بی خبربینهایت ممنون

فقط یه چیزو پیدانکردم و هنوزم دنبالشم اجرای اهنگ باورکنم رو که توسط ارش حسینی و خود محسن ضبط شده....تورو خدا اگه داریش بذارش اگه نمیشه رو سایت بذاری بگو یه ایمیل بهت بدم برام بفرستش....خیرببینی عاقا بدش این کلیپو دیههههه

مچکررررررمممممم
پاسخ:من خودم ندارم ولی اگر پیدا کردم براتون میزارم و این که تو کنسرت اجرا شده یا نه؟؟


fatemeh*
ساعت19:07---18 اسفند 1392
اقا دمت گرم یه لحظه هم مارو از لطفت دریغ نکن ماهایی که اینستا نداریم دلمون به شما خوشه که برامون پستارو میذارید واقعا خسته نباشید اگر یه دفعه تشکر نمیکنیم دال براین نیست که نمیبینیم نه !!ما هستیم ....ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا